Lowongan Terbaru di JOBindo.com | TUGAS KAMPUS

Forum MT5 (1 Post = 0.2$ )

Lowongan Terbaru di JOBindo.com

Lowongan Terbaru di JOBindo.com


Marketing Executive

Posted:

Marketing Executive Requirement: * D3/S1 Graduated from local or overseas university (all major, prefer from Management or Communication) * Rea


Sales Executive

Posted:

We are looking for professional candidates for immediate employment for the following position: SALES EXECUTIVE * Marketing background is requir


Sales Manager

Posted:

Requirements : Graduate from reputable local / overseas university Preferably with related experiences in sales and marketing Business minded and s


Personal Assistant

Posted:

Requirements : Male / FEMALE Preferred maximum 20-30 years old Formal education bachelor degree with any major (preffered in Communications, Market


PUBLIC RELATION OFFICER (PRO)

Posted:

Requirement :     * Pria / Wanita, Usia maksimal 35thn     * Pendidikan minimal D3 semua kejuruan/jurusan  &nb...


ASSISTANT MANAGER

Posted:

Qualification :     * Male/Female, min 21 years old     * University graduates from all major, min D3   &...


Staf HRD and GA

Posted:

Kami sebuah perusahaan percetakan kemasan yang sudah menggunakan sistem Manajemen mutu ISO 9001: 2008 mencari kandidat untuk Staff HRD&GA Dengan...


TECHNICIAN

Posted:

Pendidikan : Min D3 Mechanical Engineer atau S1 Mechanical Engineer. Pengalaman : Min 2 tahun di bidang Valve Repair (perbaikan valve). Pria usia : ...


Application Engineer (Control Valves)

Posted:

Qualification as follows : University Graduated ( Mechanical or Physic Instrumentation ) Min 2 years experiences as Application Engineer for&nbs...


Accounting Clerk

Posted:

Pendidikan : min D3 dan mengerti akuntansi. Wanita usia : Min 25 tahun. Pengalaman : Min 2 tahun. Bisa mengoperasikan komputer. Bisa bekerja sama ...


Accounting Staff

Posted:

Pendidikan : min S1 Accounting ; Diutamakan yang mengerti Pajak. Wanita / Pria Usia : 30 - 40 tahun. Pengalaman : min 5 tahun di bidang yang sama. ...


DESIGN GRAFIS (DG)

Posted:

Design Grafis, dimana jobdesk-nya membuat desain untuk web site, proposal, company profile dan lainnya. Kriteria : 1. Pendidikan minimal SMU at...


Costumer Service Representatives

Posted:

-    Minimum of Diploma 3 years (D-III),  in the field of Management -    Excellent interpersonal and presentation...


Management Trainee

Posted:

-    A Bachelor Degree holder with major in management (finance, economic or marketing). -    Graduates from local and ...


Marketing Export

Posted:

- Membuat Technical Data Form untuk semua produk - Membuat Harga Pokok Produksi untuk semua produk - Korespondensi dengan buyer - Follow up sample ...


Related Posts



0 komentar:

Cari Skripsi | Artikel | Makalah | Panduan Bisnis Internet Disini

Custom Search
 

Mybloglog

blogcatalog

Alphainventions.com

Followers

TUGAS KAMPUS Copyright © 2009 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template